Translate

wtorek, 25 sierpnia 2015

Weekend w Łazienkach

Witajcie,
Narazie to w sumie nie wiem do kogo piszę, bo nikt jeszcze nie skusił się mnie zaobserwować! :<
W Lublinie leje, więc postanowiłam wstawić pierwsze zdjęcia. . .

Łazienki Królewskie w piękny słoneczny weekend z chłopakiem - moim "fotografem" któremu aparat jakoś źle leży w rękach... Ale go zmuszam i mam głęboką nadzieję,że się w końcu nauczy.

Outfit :
bluzka - ASOS 
spodnie - ZARA
buty - STRADIVARIUS 
plecak - NEW LOOK  
okulary - F&F










Buziaki ;*

8 komentarzy:

  1. Widziałam fotki na Twoim Insta! :)
    Super wyglądasz.
    Powiedz mi gdzie ty "wyhodowałaś" takie piękne włosy? :D
    OBSERWUJE :D

    OdpowiedzUsuń
  2. no i dla mnie :) polecę twojego bloga znajomym , może się ktoś skusi zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łaa,kochana ! Też chce Twojego bloga !

      Usuń
    2. ja niestety nie prowadzę bloga :( ale lubię oglądać posty dziewczyn które mają swój styl i nie podążają ślepo za modą :) trzymaj tak dalej :) a ja z niecierpliwością czekam na nowe posty :)

      Usuń
  3. Też chcę iść na prawo :) A top bardzo mi się spodobał, świetny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz i masz super figurke, zazdroszcze ;) obserwuje i zapraszam do siebie, również jestem raczkujaca w blogowaniu ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń