Translate

wtorek, 1 września 2015

koronkowy crop top+ pudrowa maxi

Witajcie !
Powracam z kolejnym postem. Upał niemiłosierny, próbowałam się rano opalać,ale chyba już słońce za daleko bo aż jestem w szoku,że w ogóle nic mnie nie wzięło ;o
A zawsze juz po pół h  jestem brązowa.
Tak sobie siedze i przeglądam wakacyjne zdjęcia z Turcji. I postanowiłam pokazać Wam jeden z moich ulubionych zestawów wakacyjnych :)

Zdjęcia nie są jakieś specjalne, niestety jeszcze wtedy mój chłopak był "mistrzem odwrotnym" w robieniu zdjęć. Słowo daję,tylko on potrafi w moim aparacie rozmazać mnie na pierwszym planie, a wyostrzyć tło za mną -.-

Spódnica - New look
koronkowy crop top- New Look
naszyjnik - H&M kupiony na wyprzedaży za 10zł.
puzderko - ASOS









Mimo ,że jestem niska ( 1,58 ) to lubię długość maxi. Krąży powszechna opinia,że maxi pasują tylko do wyższych i szczupłych kobiet. Bo t długośc optycznie skraca.
Moje zdanie jest zupełnie odmienne. Uważam,że długość maxi optycznie mnie wydłuża i dodaje szyku. Dodatkowo dobranie do długiej spódnicy crop topu - daje efekt wydłużonych nóg.

A jak jest z Wami ? Nosicie maxi czy nie jesteście do nich przekonane ?

Buziaki !

4 komentarze:

  1. bosko wyglądasz :) ja osobiście też lubię spódnice i sukienki maxi chociaż też nie należę do wysokich osób :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś śliczna i śliczna stylizacja. gdzie kupiłaś spódnice? też jestem niska a wszystkie spódnice maxi są na mnie za długie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnice kupilam w SH nowiutka z metka za jedyne 22 zl i o dziwo PIERWSZY RAZ W ZYCIU jest na mnie tylko ciut za dluga,a zawsze we wszystkich sie topie :D

      Usuń
    2. Spodnice kupilam w SH nowiutka z metka za jedyne 22 zl i o dziwo PIERWSZY RAZ W ZYCIU jest na mnie tylko ciut za dluga,a zawsze we wszystkich sie topie :D

      Usuń